Tabu.org.il – אתר הטפסים של ישראל

    הפקת נסח חברה

      הפקת נסח חברה

      מלאו את הפרטים הבאים

      לכל חברה בע"מ או חברה ללא מטרות רווח שהתאגדה תחת רשם החברות בישראל כדין ישנו נסח חברה , בנסח החברה ישנם כל הפרטים והמידע אודות החברה אותה אנו מעוניינים לבדוק , לצורך ההמחשה במידה ואנו רוצים לברר מיהו בעל השליטה באותה חברה ? לכל מטרה שהיא .

      בנסח החברה אותו ניתן להפיק באופן מקוון באמצעות האתר, אפשר למצוא את מלוא הפרטים כגון: בעלי מניות , בעלי שליטה בחברה , חלוקת אחוזים , עיקולים , שעבודים , הפרות חוק הקשורות לחברה כמו תשלום מס חברות שנתי , קנסות שהוטלו על החברה , חברות קשורות וכן כתובת החברה המעודכנת ברשם החברות .

      כיצד מבצעים הפקת נסח חברה באופן מקוון?

      הפקת נסח חברה באופן מקוון נעשית באמצעות הזנת פרטי החברה : ח.פ ושם חברה. לאחר הזמנת פרטים אלו וסיום התהליך, תקבלו את נסח החברה המלא למייל אותו ציינתם בהזמנתכם .

      מדוע כדאי להפיק נסח חברה , ומה השימוש בו?

      מומלץ לבצע הפקה של נסח חברה במקרים מסוימים בהם נרצה לקבל מידע משפטי על החברה. בנוסף לפרטים הבסיסיים אשר יופיעו , נסח החברה מכיל פרטים אשר דווחו לרשם החברות, לדוגמה: כמות המניות שחולקו בית פתיחת החברה, הון החברה – אם יש בבעלות החברה הון כלשהו כמו נכסים וכספים , האם נרשמה כחברה מפרת חוק, האם החברה היא מוגבלת, האם קיימים חובות אגרה שלא שולמו לרשם החברות וכיוצ"ב.

      בסיום הפקת נסח חברה, נוכל להחליט אם אנו מעוניינים להיכנס לשיתוף פעולה עם חברה מסוימת או לא.

      האם כל אחד יכול להפיק נסח חברה?

      כל אדם יכול לפנות לרשם החברות בבקשה לעיין בנסח חברה ולהנפיק את הנסח לפי דרישה. הפקת נסח חברה אצל רשם החברות היא פעולה הכרוכה בתשלום, ואף הנסח מעודכן נכון ליום ההנפקה ונסח עדכני יותר דורש תשלום נוסף. לחלופין, ניתן לקבל את המידע התמציתי במהירות, דרך אתר האינטרנט של משרד המשפטים, לפי מספר ח.פ של החברה וללא תשלום.

      כל חברה מאגדת בתוכה כמויות מידע עצומות בנושאים פיננסים, ארגוניים ואנושיים שונים, וכדי לעמוד על טיבה של חברה אפשר לבקש הפקת נסח חברה. המסמך מאגד תחתיו את כל המידע הקיים ברשות המדינה על הארגון, ומאפשר גילוי נאות מוחלט על פעילות החברה עצמה. המסמך מופק על בסיס מאגרי משרד רשם החברות, הגוף האחראי על פיקוח חברות בישראל. אולם לעיתים לרשם החברות קיים מידע לוקה בחסר ואפילו שגוי, אשר יכול להביא להנפקת נסח לא עדכני על פעילות החברה. במסגרת שיתופי פעולה בין חברות נהוג להוציא מסמך זה כדי לברר את הסטטוס המשפטי ולהתחיל את התהליך בצורה חלקה. חברת click4tabu מסייעת להנפיק נסח חברה בקלות דרך האינטרנט.

       

      הפקת נסח חברה

      הפקת נסח חברה – מה מוצג במסמך ומדוע שווה לקחת אותו בעירבון מוגבל

      נסח חברה מכיל בתוכו מידע כמו שם החברה, מספר התאגיד, פעילות החברה, הגדרתה המשפטית ומידע אדמיניסטרטיבי נוסף. לצד זאת הנסח מפרט גם מי הם בעלי המניות, הדירקטורים, מה ההון הרשום בחברה והאם החברה נמצאת בחובות כספיים שונים.

      על פניו הדו"ח מציג פירוט רב מאוד ומאפשר לקבל תמונה מלאה על פעילות כל חברה. אולם, הנתונים מתקבלים אצל משרד הרשם בצורה חלקית ולא תמיד מעודכנים באופן שטוף. חברות לא מעבירות את כל המידע למשרד הרשם או מעדכנות אותו באיחור רב, ולכן חייבים לדעת שהמידע עשוי להיות שגוי או חלקי בעת הנפקת נסח חברה.

      הפקת נסח חברה – ידע הוא כוח

      לכל מטרה שלא תהיה, נסח חברה נותן לכם הצצה לתחום הפעילות והתרבות הארגונית של כל חברה. למרות הפערים האפשריים במידע, יש יתרון רב ביכולת לקבל אפילו בדל מידע על עסק שאתם רוצים לעבוד איתו. נכון, לא כל ספרי הכספים והמידע הכלכלי של החברה נמצא בנסח, אבל הפרטים הבסיסיים בהחלט נותנים תמונת מצב התחלתית לכל שיתוף פעולה. את הנסח ניתן להנפיק על ידי הגשת בקשה דרך אתר click4tabu והכנסת כל פרטי המבקש והחברה. הדו"ח מופק על ידי משרד הרשם ונשלח למבקש. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם צוות האתר.

       

      למלא טופס בלי לקום מהספה

      הפקת אישורים בדרך הקלה בשבילך

      לטופס שלך

      טפסים שלנו

      נסח טאבו

      מהו נסח טאבו ? נסח טאבו הינו מסמך רשמי מרשות המקרקעין בישראל והוא למעשה מהווה תעודת זהות לנכס. נסח טאבו הינו מסמך רשמי חתום דיגיטאלית (ישנו גם נסח פיז...
      המשיכו לקרוא >
      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט